What

Jag vill byta skola. Eller iallafall klass. Och det beror inte alls på vänner eller så, för jag har mina bästisar i min klass. Det enda det beror på är en lärare och ett ämne. Sjukt va? Jag är smart, ingen tvekan. Jag har C eller högre i alla ämnen förutom idrott och slöjd. Men denne lärare förstår jag mig inte på, och hans sätt att lära ut. Jag får inte ut någonting av hans lektioner. Lär mig nothing. Hur fan ska jag göra? Jag har bra betyg i detta ämne, men det betyder inte att jag har lärt mig allt. Jag förstår och gör det jag ska, men kan inte utveckla det. Och det nya betygssystemet kräver det, analyser och skit. Så vad ska jag ta mig till? Jag längtar så mycket till gymnasiet! Får väl stå ut antar jag? FAN. Det ända som finns i mitt huvud är One Direction (haha) och skolan. Jag nästan spyr av nervositiet varje dag när jag vet att det är detta ämne och andra jobbiga ämnen. MIN SKOLA SUGER. Skulle inte ha någonting emot att få den där sångrösten och bli upptäckt av nån cool skivbolags snubbe och flytta från Sverige, det skulle äga. Och gifta mig med Harry. Orka livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0